前言

我個人覺得他的歌 也給人一種很療心 

很舒服的感覺 在加上歌詞淡淡地 卻有著很深的意義

而當然 這首歌 教會了我 永不放棄!

-

 

Follow us on FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

 

Follow us on YouTube:
http://www.youtube.com/bloggerlovemusic

 

Follow us on Vimeo:
http://www.vimeo.com/bloggerlovemusic

 

Follow us on Tudou:
http://www.tudou.com/home/bloggerlovemusic

--------------------------------------------------------

)

--------------------------------------------------------

音樂  

When I look into your eyes /當我被你迷人的雙眼勾引時
It's like watching the night sky /就像看著星空般閃耀
Or a beautiful sunrise /或說是 黎明時的太陽
There's so much they hold /有著太多的含意 與情感


And just like them old stars /有如不滅的恆星
I see that you've come so far /看得出你經歷了很多
To be right where you are /才能來到 你現在的境界
How old is your soul /你的心靈 多累了

I won't give up on us /我對我們 不會放棄
Even if the skies get rough /即便蒼穹 
不再明朗
I'm giving you all my love /我會獻出 我所有的愛
I'm still looking up /我依然等待

And when you're needing your space To do some navigating /當你需要些空間 去探索自己
I'll be here patiently waiting /
而我會在這裡 靜靜地等待著你
To see what you find /一同見證 你所尋回的


'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth /因為 就算是星辰燃燒焚毀 墜落地球
We've got a lot to learn /
還有太多 太多事物我們要去學
God knows we're worth it /上帝!祂知道我們還值得這一切
No, I won't give up /不!所以我不會放棄

I don't wanna be someone who walks away so easily /我才不會 像那一種 輕言放棄 毫無貢獻的人
I'm here to stay and make the difference that I can make /我會緊守在這 做盡我所能 讓事情有改變

Our differences they do a lot to teach us how to use the tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake /我們與他人不同 在於授予 不同天賦 對策與技能

And in the end /而最後
You're still my friend at least we
did'n tend For us to work /你我還是依然相伴  
we didn't break, we didn't burn /我們沒有分開 也不會吵架
We had to learn how to bend without the world caving in /
我們還要學怎麼放低身段 才不會使這世界支離崩截
I had to learn what I've got, and what I'm not /我還要去學習 如何珍惜 跟我的短處
And who I am /真正地瞭解自己


I won't give up on us /我對我們 不會放棄
Even if the skies get rough /即便蒼穹 不再明朗
I'm giving you all my love /我會獻出 我所有的愛
I'm still looking up /我依然等待
Still looking up /依然抬頭仰望


But I won't give up on us /我對我們 不會放棄
God knows I'm tough enough /祂知道我們 承受的起
We've got a lot to learn /還有好多 好多的事要學習
God knows we're worth it /主呀!祂知道這一切都還值得


I won't give up on us /我對我們不會放棄
Even if the skies get rough /即便蒼
不再明朗
I'm giving you all my love /我會獻出我所有的愛
I'm still looking up /依然抬頭仰望

--------------------------------------------------------

 

編輯日2013/5/24

 

恕有疏失或版權問題請告知

 

bgt566@outlook.com 謝謝:)

 

 

arrow
arrow

    修羅. 豆豆先生 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()